+90 342 235 11 23
İcak Bilişim Hizmetleri 360o ERP
Erp sistemleri, gaziantep erp, erp yazılımı

ERP Modulleri

Üretim :
Mühendislik işlemleri
Malzeme listeleme işlemleri
Çizelgeleme
Kapasite analizi
İş Emri yönetimi
Kalite Kontrol
Maliyet yönetimi
Üretim işlemleri
Üretim projeleri
Üretim akışları

Proje Yönetimi :
Maliyet hesaplama
Listeleme işlemleri
Süre ve harcama analizi
Faaliyet yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi :
İnsan kaynakları
Maaş bordoları
İşletme içi eğitim
Çalışanların çalışma süresi ve devamlılığı
Faydalar
Tedarik Zinciri Yönetimi :
Envanter Yönetimi
Sipariş girişi
Satınalma
Ürün yapılandırması
Tedarik zinciri planlaması
Tedarik çizelgeleri
Mali Yönetim :
Genel hesap defteri
Nakit yönetimi
Nakit çıkışları
Nakit girişleri
Durağan varlık
Müşteri İlişkileri Yönetimi :
Satış ve pazarlarma
Komisyonlar
Hizmetler
Müşteri sözleşmeleri
Tedarik zinciri planlaması
Tedarik çizelgeleri

ERP Öncesi ve Sonrası

İşletmelerde Erp öncesi ve sonrasını çok kısa olarak değerlendirecek olursak; ERP öncesinde işletmeler kendi departmanlarına ait bilgisayar sistemleriyle çalışmalarını sürdürüyordu.

Örneğin insan kaynakları departmanı kendi bünyesinde maaş bordro ve bilgilerini girerken, mali işler departmanı işletmenin finansal bilgilerinin takibini yapardı. Bu yolla tüm departmanlar birbirleriyle veri alışverişinde bulunmak zorundaydı.

Erp sonrasında ise; tüm bu verilerin birbirine bağlanmasını sağlanarak işletmede girilen bir kayıdın sadece kaynağından bir kere girilerek bir sonraki departmanlarda oluşacak bilgi kayıplarının oluşması engellemiştir.

Erp sistemleriyle işletmelerdeki yazılım uzman ihtiyaçları azalarak standart bir duruma getirildi.

Raporlamalarda tek bir sistem üzerinden yapıldığından hem kolay hemde işletmedeki herkesin aynı verileri farklı faklı raporlama araçlarıyla görülmesini sağladı. Erp sistemlerinin bir işletmede var oluşu firmadaki çalışanların eğitim seviyelerini ve ihtiyaçlarını ön plana çıkarmış bu da firmalara ileriye dönük olarak vizyon kazandırmıştır.